De activiteiten voorgesteld door het VVV van Yvoir

We nodigen u uit de permanente activiteiten te ontdekken van onsVVV:

Het eiland van Yvoir

Met een oppervlakte van 2,5 hectare is het eiland van Yvoir het enige eilandvan het koninkrijkdat sedert 1937 voor toeristische doeleinden wordt uitgebaat ! De kinderen kunnen veilig in het pierenbad ploeteren datspeciaal voor hen is ontworpen ofze amuseren zich op het speelplein. U kan ook De bezoeker die een hapje wil eten kan in een restaurant kiezen uit verschillende menu’s. Maar je kan ook je picknick meenemenen op het gras etenof genieten van een barbecue op een schaduwrijk plekjedat daarvoor is ingericht. Het eiland van Yvoir is toegankelijk van midden april tot eind september, alle dagen van 9utot ‘s avonds. Het is ook mogelijk het eiland van Yvoir te hurenvoor seminaries, communiefeesten, banketten, receptiesen teambuilding.

Indien u nog meer informatie wenst over het eiland van Yvoir !

De aanlegplaats

De aanlegplaats wordt gebruikt voor het onthaal van pleziervaart.

Kapitein van de aanlegplaats: Christian Van Gansberghe
Contact: 0478/56.26.76 - 082/61.18.67
Openingsuren: 01/05 > 30/09
Recht om aan te leggen: 10,00 €